حلما گلی حلما گلی ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

همه ی دنیــــــــای نفیــــــــس *** حلماگلی***

اولین افطاری ماه رمضان 93

1393/4/17 9:45
نویسنده : مامان نفیسه
4,399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من.. مهر من... عشق من... دخترم

امسال اولین افطاری خانواده رو ما دادیم. روز اول ماه رمضان. البته فقط دوتا از پسرخاله های بابایی و یکی از پسردایی های بابایی رو دعوت کردیم. آخه تو این مدت که باردار بودم دعوتمون کردن منزلشون و کلی پذیرایی و... و واسمون کلی از تجربیات بچه داریشون گفتن!

همه شون دوستای خوشکل داشتن واسه تو!! اسم دوستات: ریحانه - حنا و علی اکبر بود و مامان حنا گلی زحمت کشیدن واسه شما سه تا تل خوشمل هدیه آوردن تو یه جعبه ی قشنگ. اینم عکسشه:

هدیه جعبه کادویی پاپیون طلایی تل دخترونه گلسر

هدیه جعبه کادویی پاپیون طلایی تل دخترونه گلسر

*******************************************************************************

حلما جونم!

من برای تزیین در اتاق شما یه حلقه ی اسم نمدی خوشکل سفارش دادم.. ولی چون تا روز جشن سیسمونیم به دستم نرسید تصمیم گرفتم در اتاقت رو با تور کادو پیچ کنم!! اینطوری:

تزیین در اتاق نوزاد درب اتاق کودک ایده سیسمونی پاپیون تور

چند روز پیش حلقه ی آویز در اتاق شما رسید! کلی خوشحال شدم! خیلی خوشمله! همونجوری که میخواستم بود. از وبلاگ کادونمدی سفارش دادم. دست ژاله جونم درد نکنه.

البته حالا که همه در اتاق شما رو با پاپیون دیدن تصمیم گرفتم بذارم تا روز تولد شما همینطوری بمونه و روزی که ایشاله به سلامتی دنیا اومدی و قدم رو چشم من و بابایی گذاشتی و شما رو آوردیم خونه ... این پاپیون رو باز کنم و اتاقت رو که افتتاح کردیم.. حلقه ی نمدی رو که اسم قشنگت روش نوشته شده بزنم به در!

اینم عکس حلقه ی نمدی آویز در اتاق دخملم:

سفارش مامان نفیسه حلقه اسم بالرینها برای حلما فرشته کوچولو حلقه ی اسم نمدی خوشکل آویز در اتاق خواب کودک تزیین در اتاق نوزاد سیسمونی حلقه اسم مدل بالرین فرشته ها دخترونه حلما

اینم عکس حلقه ای که سفارش دادم تو وبلاگ کادونمدی

هورااااااااااااااااااااا..

پسندها (7)

نظرات (5)

ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 11:08
تشویق
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 11:08
بوس
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 11:08
محبت
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 11:08
جشن
ثمين بانوثمين بانو
27 خرداد 97 11:09
بای بای